2018. január 28., vasárnap

Hcigar towis t180

Hcigar towis t180 mod

Az első mod aminél párom véleményét is kikértem a színről.
Én a kék és a piros szín között ingadoztam ,ő a fehér az arany és a piros színt favorizálta.
Így piros lett,nem bántam meg,jól néz ki.
A képek alapján műanyagnak gondoltam,tévedés ez fém,ez már a kivétel előtt látszott,ráadásul érezhetően a tartalmas fajtából.
A Hcigar általában minőséget gyárt,Dna elektronikával,itt ettől eltérve a T180xt tc chipet használták,gondolom az érintő képernyő miatt.
A menürendszere profilokba menti a beállításokat,viszont "csak" ötbe.
Ez elvileg elég is,mert valaki vagy rba-t használ és oxidál vagy tc-t.
Ritka az az elvetemült Vaper aki ss dróttal tc-t használ ujraépíthető kazánban.
Az érintőképernyőn minden beállítás könnyen elérhető.
Itt jegyezném meg,hogy wattonként állítható a teljesítmény,viszont nem éreztem ennek hátrányát,mindig egészwattra állítok.
Az 510 csatlakozó a nagyon stabil fajtából való,ez "is" prémiumkészüléket sejtet.
Ennyi a rövidtávú tapasztalat,majd kiegészítem.



https://www.youtube.com/watch?v=sTeHdjRQl5c&t=2240s

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése